czwartek, 24 lutego 2011

Fernando Torres

Wszyscy zadają sobie to pytanie czy Fernando Torres postąpił słusznie odchodząc z FC Liverpoolu do Londyńskiej Chelsea.Większość kibiców Liverpoolu jest zszokowana taka postawą napastnika który był ich ulubieńcem.Czy jego transfer do angielskiego klubu wyjdzie mu na dobre. Zastanawiano się jak Torres odchodził z Atletico Madryt czy sobie poradzi w Premier League jak różniącej się od Ligi Hiszpańskiej jednak młody napastnik udowodnił wszystkim że decyzja o jego przeprowadzce był słuszna. Jak będzie teraz czy znów złote dziecko podjęło dobra decyzję. Od kliku tygodni Fernado Torres przekonywał swoich pracodawców aby nie odrzucali negocjacji z Londyńska Chelsea jednak do ostatniego momentu włodarze byli przeciwni odejścia super napastnika zdobywcy mistrzostwa świata w RPA. Jednak jednoznaczna deklaracja która ukazała się w prasie przekonała iż nie są w stanie zatrzymać go i 31 stycznia przyjęli propozycję od Chelsea za bagatelna kwotę 58 mln euro co jest rekordowym transferem w historii angielskiej Premier League. Co czeka Torresa na Stamford Bridge niewątpliwie ogromna walka o wyjściowa jedenastkę teraz trener Carlo Ancelottie będzie miał w czym wybierać, bo obok Hiszpana w Londynie graja jeszcze Didier Drogba i Nicolas Anelka więc Torres nie będzie miał tak łatwo.


"Jestem bardzo szczęśliwy z powodu mojego transferu, i nie mogę się doczekać, aby pomóc moim nowym kolegom w tym sezonie, i wielu następnych, które mają jeszcze nadejść"
"Grałem z Chelsea wielokrotnie, i były to bardzo ważne mecze, które mam wciąż w pamięci. Wiem, jak wielcy piłkarze tu występują i będę ciężko pracował na swoje miejsce w drużynie. Mam nadzieję, że uda mi się strzelić kilka waznych goli"
"Czułem od zeszłego lata, że muszę uczynić krok naprzód w mojej karierze. Dołączam do drużyny z najwyższego poziomu, nie ma już nic wyżej nad Chelsea. Dołączam do wielkich nazwisk: Terry, Lampard, Drogba, Anelka i mogę być częścią tej wielkiej drużyny."
"Ponadto, Chelsea okazała mi wielki szacunek, działacze pokazali, że naprawdę mnie pragną, a to bardzo ważne, kiedy wiesz, że masz poparcie ludzi w klubie i fanów, którzy zawsze okazywali mi wielki szacunek gdy przyjeżdżałem na Stanford Bridge"

Wygląda na to, że Fernando Torres po swoich wypowiedziach jest zadowolony i krok jaki zrobił wyjdzie na dobre jemu i całemu światu futbolowemu.

29 komentarzy:

Fafik pisze...

Super wpis zajrzyj na Mój blog poświęcony piłce nożnej :))

http://pilkanoznaprawda.blogspot.com/

Pozdrawiam :)

Ekstraklasowy pisze...

dobry wpis :) zapraszam również na mój blog :)

http://ekstraklasowy.pl/

Anonimowy pisze...

Fajny wpis :)
zapraszam na
www.ligaangielska.tk

Dawid pisze...

Ciekawy blog.Mam nadzieje że pomożesz mi rozkręcić mojego i zaobserwujesz http://football-wokolnas.blogspot.com/

Interbookie pisze...

No nawet po 2 latach w Chelsea Torres nie ma łatwo. Przeżyłam w tej drużynie naprawde ciężkie chwile. Zobaczymy czy zmoże w pełni wykorzystać jego potencjał Jose Mourihno.

komplety piłkarskie pisze...

Torres ostatnie lata ciągle ma pod górkę, niestety ale El Ninho powoli będzie się kończył..może czas wrócic do Madrytu?

marcin pisze...

torres dalej jest w świetnej formie, oby tak dalej

pzu pisze...

torres to kozak, jeszcze powalczy na nadchodzacycyh mś ;)

Blogger pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
implantologiacichon.pl pisze...

ciekawy post

Unknown pisze...

Torres w Chelsea, czyli druzynie grającej za Mourinho piłkę stricte defensywną zwaną autobusem, niestety się nie sprawdził


http://www.jesttak.pl

Jagoda pisze...

fajny blog, pozdrawiam!

www.e-fresz.pl/cennik.html pisze...

bardzo fajne wpisy :)

apolonia pisze...

bardzo go lubie:)

www.najlepsze-kominki.pl pisze...

ciekawy blog, pozdrawiam!

Adam Wykja pisze...

Jeden z lepszych, ale teraz o nim cichutko

Marek Dykas pisze...

Kiedy kolejne wpisy?! ;)

Kaśka pisze...

Bardzo go lubię:)

Mariusz pisze...

Fajny blog:)

Janka pisze...

Nice;)

Janka pisze...

Ferrrrrnadno!;D

Helen pisze...

Lubię go bardzo..

rataj pisze...

To był fajny blog:)

finansowekk pisze...

No spoko..

RadomJadom pisze...

Spoko..

Kaar pisze...

Rewelacja

Lena pisze...

Super :)

Asia pisze...

Bardzo ciekawy wpis :)

Wojciech Roszkowski pisze...

Kiedyś lubiłem obstawiać mecze najlepszych europejskich drużyn, lecz z czasem mi to minęło. Odkąd gram u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie to wiem, ze fajne kursy na mnożniki dostaję obstawiając właśnie mecze naszej ligi polskiej.